Ancheta de conjunctură în servicii a fost realizată de către Institutul Național de Statistică și se bazează pe estimările managerilor de întreprinderi, cu privire la tendinţa de evoluţie a activităţii economice. Ancheta s-a efectuat pe un eşantion de 2727 agenţi economici, reprezentativ pe ansamblul sectorului. Mărimea eşantionului a fost stabilită astfel încât eroarea de estimare maxim admisă este ±5% la nivel total sector.

Două dintre concluziile rezultate sunt:

A. Principalele cauze care afectează derularea corespunzătoare a activităţii de servicii pentru întreprinderile mici (1-49 de salariaţi):
– cererea insuficientă (24%),
– probleme financiare (7%),
– lipsa forței de muncă (5%).

B. Managerii întreprinderilor mijlocii (50-249 de salariaţi) apreciază că există anumiţi factori care restricționează activitatea acestui sector:
– cererea insuficientă (7%),
– lipsa forței de muncă (7%),
– probleme financiare (6%).

Întreg studiul poate fi consultat aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.