Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a anunțat lansarea unui formular cu scopul de a colecta idei și sugestii pentru simplificarea și îmbunătățirea aplicației informatice MySMIS, prin care sunt depuse proiectele cu finanțare europeană în cadrul programelor operaționale și sunt transmise informații pentru gestiunea și controlul acestora.

Formularul se adresează potențialilor beneficiari (solicitanți de finanțare) și beneficiarilor care folosesc modulele acestui instrument – Cereri de finanțare, Contractare, Achiziții, Comunicare, Implementare.

Astfel, dacă ați utilizat sistemul MySMIS, puteți transmite opiniile și propunerile dumneavoastră de optimizare a aplicației prin accesarea următorului link: https://cloud.mfe.gov.ro/apps/forms/SKJEBBPN6H6imoAD.

Primul pas în acest proces de optimizare este de a culege informații și de a analiza experiența avută până acum de utilizatori în urma interacțiunii cu aplicația MySMIS, de a înțelege ce trebuie îmbunătățit, problemele, ce a funcționat foarte bine, ce s-ar putea simplifica, cum văd utilizatorii eficientizarea sistemului etc.

Formularul de pe site-ul MIPE poate fi completat până în data de 14.03.2021.

Ce este MySMIS?

SMIS2014+ reprezintă sistemul informatic unitar care are posibilitatea să interacționeze eficient cu sistemul informatic al Comisiei Europene (SFC 2014) și este proiectat având la bază principiul asigurării interoperabilității cu alte sisteme informatice, astfel încât să poată oferi în orice moment situații operative de ansamblu, precum și raportări specifice și detaliate, în funcție de nevoile utilizatorilor, răspunzând nevoilor sistemului de coordonare, gestionare și control al FEDR, FC și FSE.

MySMIS2014 facilitează schimbul electronic de date între beneficiari și o autoritate de management, organisme intermediare, o autoritate de certificare, o autoritate de audit, care va permite beneficiarilor să prezinte într-o singură transmitere toate informațiile necesare sistemelor de gestiune și control ale programelor operaționale. MySMIS2014 poate fi accesat la următorul link: https://2014.mysmis.ro/frontOffice/faces/pages/autentificare/login.xhtml

Logarea în sistem se face în urma creării unui cont. Cei care doresc să depună un proiect (o cerere de finanțare) vor avea nevoie de semnătură digitală (certificat digital).

Manualul de utilizare a MySMIS2014 este publicat aici: http://www.fonduri-ue.ro/images/files/mysmis/versiunea_2/Manual_de_utilizare_MySMIS2014_FrontOffice_16.pdf

Persoanele înrolate sau persoana care administrează entitatea pot/poate crea și edita proiecte urmărind pașii din manualul menționat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.